نوشته های یک پسرروستایی

نوشته های یک پسرروستایی

سلام
خداروشکرمیکنم به خاطراین که برای چندلحظه میزبان نگاه گرمتون هستم
من یک پسرروستایی هستم که میخوام مطالبی رو که روزانه باهاشون سروکاردارم رو اینجادسته بندی کنم وهمشون رو یکجا داشته باشم
اگرنظر یا پیشنهاد یا انتقادی دارین باکمال میل می پذیرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

من وامام زمان علیه السلام

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

روزی هزار بار دلت را شکسته ام

بیخود به انتظار آمدنت نشسته ام

هر روز این تویی که دعا میکنی برای من 

و من هر روز گناه کار تر از گذشته ام 

تو غصه میخوری و گریه میکنی و غمگینی 

دلیل آن هم منم که آب از سر گذشته ام

چشمان تو کم سو شده از بس گریستی 

من عین خیالم نیست ، چه راحت نشسته ام!

هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی 

هم عهد خویش هم دلت را شکسته ام

امروز جمعه نیست ولی قول میدهم 

با بغض های گلویم و دل شکسته ام

میخواهم از نو ، نوکر خوب شما شوم 

آقا نجاتم بد

  از گناه خسته ام…

همه گویند به تعجیل حضورش صلوات…

کاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلوات


            اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل  فرجهم واید امام الخامنه ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
حمید نام آور

جهنم

پل صراط

امام زمان

نظرات  (۴)

سلام  بر دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنونم.سلامت باشی
سلام علیکم



 امام جعفر صادق (علیه السلام): إنَّ مِن إجْلالِ اللهِ عَزَّوَجَلَّ إجْلالَ الشَّیخِ الکَبِیرِ. احترام به سالمندان نوعی احترام به خداوند متعال است. کافی، ج 4، ص 478





با مطلب اکـــــــ[گل] ـــــــــرام ســــــــــــــالــــــــمـــــــــنـــــــــــــــد به روزم






 التماس دعا [گل]
پاسخ:
سلام
ممنون.چشم حتما سرمیزنم
وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
پاسخ:
سلام
ممنون.چشم به امیدخدا اینده بهتره میشه
این پست خیلی به دلم نشست :) تلخه ، اما شیرین :)

به جای کپی ، لینک پست رو میذارم توی وب
با اجازت

یا علی :)
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورت
هرطورکه خودت دوست داری
از نظرمن هیچ اشکالی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی