نوشته های یک پسرروستایی

نوشته های یک پسرروستایی

سلام
خداروشکرمیکنم به خاطراین که برای چندلحظه میزبان نگاه گرمتون هستم
من یک پسرروستایی هستم که میخوام مطالبی رو که روزانه باهاشون سروکاردارم رو اینجادسته بندی کنم وهمشون رو یکجا داشته باشم
اگرنظر یا پیشنهاد یا انتقادی دارین باکمال میل می پذیرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به یاد او

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ق.ظ

دوسش داری ؟

حس خوبیه همیشه کنارته ؟

با کدوم اسم قشنگ صداش میکنی ؟

تا حالا سرتو گذاشتی رو شونش و گریه کنی ؟

تا حالا ازین که همیشه کنارت بوده تشکر کردی ؟

چندبار ناراحتش کردی ؟

داد زدی بگی دوست دارم ؟

تا حالا بدی تورو خواسته ؟

داری بهش فکر می کنی ؟

خدارو میگما !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
حمید نام آور

دوست داشتن

خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی